Τρίτη 8 Μαΐου 2007

Online TV: Άι Joost!

Για όσους δεν ξέρετε το Joost θα σας πω 2 πράγματα. Υπαίτιοι για αυτό το project είναι τα μυαλά που ήταν και πίσω από το Kazaa και από το Skype. Joost είναι ο νέος τρόπος για την εκπομπή TV από το internet και χρησιμοποιεί αλληλεπιδραστικό software. Η ανάπτυξη του όλου project έχει ξεκινήσει από το 2006.

Προς το παρών επειδή είναι ακόμα σε δοκιμαστικό στάδιο, οι εγγραφές είναι κλειστές. Αλλά εγώ σαν καλό παιδί βρήκα την άκρη για εσάς. Σε αυτό το link θα πάρετε και εσείς την πρόσκληση σας, βάζοντας το όνομα σας και το mail σας, έτσι ώστε να δοκιμάστε το μέλλον του internet.

koutsou

4 σχόλια:

Linda είπε...

περιμένω πάνω από 10 λεπτά και δεν μου στέλνουν μαιλ...( δεν είναι ούτε στα spasm...)... Κανένας άλλος έκανε εγγραφή ;;;

Ανώνυμος είπε...

Εγώ έκανα εγγραφή και μου έστειλαν αμέσως mail. Απλώς σε εμένα όταν αργότερα μέσα από το πρόγραμμα κάνεις sign up μου κράσαρε συνέχεια. Υποπτεύομαι χαμηλή σύνδεση. Α ρε ΠΟΤΕ που δεν μας αφήνεις να χαρούμε τα καλά του internet.

Ανώνυμος είπε...

Τελικά δεν υποπτεύομαι, είμαι σίγουρος. Τώρα ο βράδυ που ξαναδοκίμασα έγινε κανονικά και η εγγραφή μου μέσα από το interactive menu του Joost. Στη συνέχεια μέσα από καταλόγους καναλιών, στην προκειμένη φάση έχει 22 κανάλια, επιλέγεις το κανάλι που θες. Εγώ διάλεξα αυτό με Music Video Clips. Στη συνέχεια μέσα από μια λίστα επιλέγεις και το τραγούδι που ήθελες να δεις. Όλα τα κανάλια ακολουθούν την ίδια τακτική. Κανάλι -> video που θες να δεις. Πραγματικά Interactive το Joost. Και ακόμα είναι σε beta version. Απλώς να τονίσω ξανά πως θέλει καλή σύνδεση. Εγώ δεν μπόρεσα να δω. Συνέχεια έκανε buffering. 768 εχώ.

Linda είπε...

Άσε...τελικά το κατέβασα το προγραμματάκι ,. το εγκατέστησα....αλλά όταν το βάζω μπρός μου λέει ότι ο υπολογιστής μου δεν το σηκώνει.!!!!!!!!!!! Άτιμη τεχνολογία... :( Ακόμα και το Joost μου λέει να αγοράσω νέο υπολογιστή...
Αντε τζους από δω!!!! :))