Σάββατο 5 Μαΐου 2007

Spiderman 3: Μια πρώτη άποψη

Νομίζω χρωστούσα μια μικρή κριτική για τον Spiderman 3. Εδώ είμαστε λοιπόν. Πέμπτη νωρίς το απόγευμα πήγα και έκλεισα εισιτήρια για την βραδινή προβολή του Spiderman 3. Δεν είχε κλείσει κανείς άλλος οπότε πήρα τις θέσεις που ήθελα. Επειδή θα άλλαζε η τιμή του εισιτηρίου( από 6ευρώ έγινε 6,5 για εμάς τους σινεκολλητούς!) δεν μπορούσαν να κόψουν πιο νωρίς τα εισιτήρια. Μαζευόμαστε 11 παρά 5 στο κινηματογράφο και μπαίνουμε μέσα για να απολαύσουμε τον Peter Parker σε νέες περιπέτειες!

Τελειώνει το έργο και γυρνάει η κοπέλα από δίπλα και μου λέει: "Εμένα δεν μου άρεσε. Ήταν πολύ αργό. Εσένα;". Στο δικό μου μυαλό μου εκείνη τι στιγμή γινόταν ένας πανικός. Θα καταλάβετε γιατί. Και της απαντάω με ένα χαμένο ύφος: "Δεν ξέρω.". Άρχισε να γελάει και λογικό μου φαίνεται. Στη συνέχεια πήγαμε για ποτά μήπως μας βοηθήσουν σε ένα πιο χαλαρό μυαλό να καταλάβουμε εάν τελικά μας άρεσε ή όχι.
Δεν θα καθίσω να αναλύσω και την κάθε στιγμή του φιλμ με σχολαστικότητα, δεν είμαι κριτικός κινηματογράφου, και άλλωστε από κριτικές τίποτα άλλο. Θα προσπαθήσω να πω καθαρά τι σκέφτομαι εγώ για αυτή την ταινία.
Ξεκίνησε δυνατά, το ομολογώ. Στο πρώτο τέταρτο είχαμε τη πρώτη μικρή σύρραξη. Αλλά η συνέχεια μας επιφύλασσε εκπλήξεις. Καταρχήν ο James Franco( New Goblin/ Harry) ήταν πολύ καλός και ξεχώρισε από τους άλλους. Όχι ότι οι άλλοι ήταν κακοί. Καλοί ήταν αλλά αυτόν ξεχώρισα εγώ.
Επίσης τα εφέ με απογοήτευσαν πλήρως. Ήταν λες και έπαιζα το Spiderman στον υπολογιστή! Ξέρω πως θεωρητικά το πιο δύσκολο σημείο στα οπτικά εφέ είναι όταν φαίνεται το πρόσωπο ενός χαρακτήρα. Στο King Kong αλλά ακόμα και στο Jurassic Park μου φάνηκαν πιο πιστευτά, δεν το συζητώ για άρχοντα. Βέβαια το δικαιολογώ για τον πιο πάνω λόγο. Ότι είχε να κάνει με ανθρώπους και όχι με creatures. Τα λεφτά που κόστισε τότε η ταινία που πήγαν; Δεν ξέρω.
Και πάμε στο ζουμί της υπόθεσης. Η ταινία είχε διάρκεια 2:20. Δεν ξέρω άμα αυτό ήταν τελικά καλό ή κακό. Το ότι είχε πολλούς κακούς μου είχε αρέσει εξαρχής γιατί λέω θα δούμε μια ταινία γεμάτη δράση. Τελικά είχε σε δόσεις με αποκορύφωμα το τελευταίο 20 λέπτο. Αλλά νομίζω με κούρασε μέχρι να πάει εκεί. Δεν ξέρω πως τα κατάφερε ο σκηνοθέτης! Έχει και το στόρυ με το παράσιτο. Είχε πράγματα να δείξει, αλλά λόγο μη σωστού υπόβαθρου(άμα διαβάσετε το πιο κάτω post για τη σχέση ταινίας κόμικ θα καταλάβετε) νομίζω τα μπέρδεψε. Προσπάθησε να γεμίσει την ταινία για την κάνει top αλλά τελικά δεν τα κατάφερε. Πήρε σπασμένα κομμάτια και προσπάθησε να τα κολλήσει. Αλλά δεν ξέρει ότι άμα σπάσει το γυαλί δεν ξανακολλά. Αρχίζω να πιστεύω πως άμα είχε μόνο ένα κακό θα ήταν καλύτερη. Να είχε βέβαια και λίγο μικρότερη διάρκεια.
Πολύ με ρωτάνε εάν τελικά αξίζει να την δούνε στο κινηματογράφο. Πιστεύω πως ναι.Δεν ήταν κακή( αλλά όχι και πολύ καλή) και επειδή είναι από τις ταινίες που βασίζεται στα οπτικά και ηχητικά εφέ αξίζεις. Η κινηματογραφική εμπειρία για τέτοιες ταινίες είναι πολύ καλύτερη από την άνεση του σαλονιού. Εκτός εάν στο σαλόνι σας έχετε ένα προτζέκτορα και δυνατό ηχοσύστημα. Τότε αλλάζει το πράγμα.
Τελικά εάν μου άρεσε; Μετρήστε τα δεν ξέρω. Ε, δεν ξέρω. Δεν ήταν αυτό που ίσως να περίμενα αλλά ομολογώ πως βλέπετε άνετα, δεν την βαριέσαι. Άσχετα εάν σε κάποια σημεία με κούρασε. Χειρότερη από τα άλλα Spiderman και δεν ήταν X-Men! Πάντως την βάση την πέρασε. Ένα 6 θα την έβαζα.
Δεν βγάλατε άκρη ε; Ούτε και εγώ!

koutsou

Δεν υπάρχουν σχόλια: