Παρασκευή 30 Μαρτίου 2007

YouTube Awards

Ας πιάσουμε και το YouTube. Η αφορμή εδώθε από τα Video Awards που διεξήχθη από της 9 Μαρτίου εώς της 25 Μαρτίου. Υπάρχουν διαφορετικές κατηγορίες βράβευσης όπως καλύτερης σειράς, καλύτερης κωμωδίας, μουσικού της χρονιάς και καλύτερου σχολιαστή. Οι υποψήφιοι επιλέχθηκαν από το YouTube και ψήφιζαν τα μέλη του. Ας τα δούμε ένα-ένα:

Πιο Δημιουργικό: Here It Goes Again – OKGo
Ότι και να πεις για αυτό το βίντεο είναι λίγο. Οι τύποι πραγματικά, είχαν φαίνεται πολλά δημιουργικά πράγματα να κάνουν και για αυτό γύρισαν αυτό το βίντεο. Μου θύμισαν εμάς αυτή την περίοδο των καταλήψεων, που πραγματικά δεν έχεις τίποτα να κάνεις και αναλώνεσαι σε μαλακίες. Βέβαια οι δικιές τους μαλακίες παίρνουν και κανένα βραβείο! Επίσης δεν μου βγάζεται από το μυαλό ότι για αυτούς τους τύπους πρέπει να είχε γίνει και πιο παλιά ντόρος. Τους είχε πάρει το μάτι μου κάπου – live. Μήπως σε τίποτα βραβεία. Κοντά πρέπει να είμαι αλλά δε μου έρχεται. Κανείς που να θυμάται;

Καλύτερης Κωμωδίας: Smosh Sort 2: Stranded – Smosh
Έχω ξαναδεί κάτι παρόμοιο, παρόμοια ιδέα. Δεν θα του έδινα τίποτα. Έχω δει και πιο αστεία. Σε ταινία ήταν, που ήταν;

Καλύτερος Σχολιαστής: Hotness Prevails – thewinekone
Δίκαια το πήρε το παλικάρι. Απίστευτοι σχολιασμοί για όλα τα πράγματα. Το έχει μέσα του. Και όλα αυτά με λίγη ζέστη. Δηλαδή στην Ελλάδα κάθε καλοκαίρι με τόση ζέστη τι έπρεπε να κάνουμε; Μας χτύπησε λίγο ο ήλιος και τρελαθήκαμε!!!! Βέβαια το πιο πολύ γέλιο το έριξα εκεί που λέει : «something horrible socking just happened». Μου θύμισε ένα φίλο σε παρόμοιο περιστατικό. Όλοι την πρώτη φορά τα ίδια λένε?!!Απλά, πολύ γέλιο!!!!

Καλύτερη σειρά: Ask A Ninja – digitalfilmmaker
Δεν μου είπε και πολλά. Μάλλον, δεν μου είπε τίποτα. Δεν κατάλαβα γιατί το έβγαλαν. Μάλλον υπάρχει κενό σε εκείνο το τομέα. Όλοι οι επίδοξοι σκηνοθέτες, λέω να μαζευτούμε να κάνουμε την δική μας! Εγώ πάντως μέσα είμαι(χαχα)! Φαντάζομαι όλο και κάτι πιο αστείο, πιο δημιουργικό θα κάναμε!

Καλύτερο Μουσικό Βίντεο: Say It’s Possible – TerraNaomi
Ένα απλό βίντεο με μια κοπελίτσα μπροστά σε μια κάμερα. Μάλλον γιατί ήταν αρκετά «δυνατή» το πήρε. Αλλά τώρα. Βέβαια να πω και την αλήθεια έχει απίστευτη φωνή. (Τι άλλο ήθελες ρε koutsou, έχει όλα όσα χρειάζονται: ομορφιά και πραγματικά καλή φωνή) Αλλά εδώ μπορώ να σας δείξω βίντεο με το νέο John Lennon και εσείς μου λέτε για κάποια Terra Naomi.

Πιο Εμπνευσμένο: Free Hugs Campaign – PeaceOnEarth123
Πραγματικά εμπνευσμένο και αξιοζήλευτος ο τύπος. Πόσες κοπέλες λέτε να αγκάλιασε; Λέω και εγώ τώρα μέσα στο Πάσχα να βγω στην πλατεία της Ξάνθης και να κάνω μια τέτοια απόπειρα! Και δεν ξέρεις του χρόνου μπορεί να πάρω και εγώ τίποτα. Πιο πιθανό τον π@λ@!!! Γιατί δεν κάνουν και μια τέτοια διαφήμιση για το argoodaki; Κάθε φορά την ίδια μας δείχνουν με εκείνο το τραγούδι Αποστολίας Ζώης και Four Play εάν δεν κάνω λάθος. Ωραία δεν θα ήταν να ήταν τις γιορτές το argoodaki έξω και να ζητούσε αγκαλιές;

Πιο Λατρευτό: Kiwi! - Madyeti47
Δεν κατάλαβα πραγματικά ποτέ τι έχει αυτό το βίντεο και το έχουν δει τόσα εκκατομύρια άνθρωποι. Για την ακρίβεια 7.421.075. Μάλλον όλοι το ίδιο αναρωτιούνται και το βλέπουν! Το πιο λάθος βραβείο κατά τη γνώμη μου. Τίποτα λιγότερο, τίποτα περισσότερο.

koutsou

Δεν υπάρχουν σχόλια: