Δευτέρα 3 Σεπτεμβρίου 2007

Μια μπερδεμένη αρχή από τον koutsou.

Ύστερα από αρκετό καιρό ποστάρω και εγώ στο blog μας. Πέρασε αρκετός καιρός από τότε που έγραψα το τελευταίο άρθρο και ουσιαστικά μπορείς να πεις ξέχασα να γράφω! Για να γράψω βλέπεται, αυτές τις 2 γραμμές έφαγα πολύ από τον χρόνο μου...

Αυτή την εβδομάδα που ξεκίνησε την λειτουργία του για την νέα season το blog μας καθόμουν και σκεφτόμουν πιο θα είναι το πρώτο ποστ μου. Βέβαια μπορώ να πω, πως η blogistikh έναρξη μας συνέπεσε με αρκετά δυσάρεστα γεγονότα. Πως λοιπόν αν μη επηρεαστώ. Στην αρχή σκέφτηκα να γράψω για τις φωτιές, αλλά στην συνέχεια το μετάνιωσα. Δεν ξέρω εάν έπραξα καλώς ή κακώς. Όλη την ημέρα οι ειδήσεις την τελευταία εβδομάδα μας έπληξαν με ρεπορτάζ από τις φωτιές. Με αποτέλεσμα: την αποστροφή μου σε όλα αυτά! Δεν ξέρω αλλά κάποιες φορές οι ειδήσεις και γενικώς τα κανάλια με κάνουν να αηδιάσω, να με κουράσουν με όλα τα επαναλαμβανόμενα νέα τους με αποτέλεσμα να τους γυρίσω και εγώ την πλάτη. Άλλωστε έχουν ειπωθεί τόσα πολλά που και εγώ θα καταντούσα ανιαρός και κουραστικός.
Έτσι σκέφτηκα να ανεβάσω ένα βιντέακι. Δεν απέχει πολύ από το κλίμα των ημερών. Άλλωστε φέτος σκέφτηκα να αφήσω τα παιδιά να γράφουν τα άρθρα και εγώ να ασχοληθώ με πιο Multimedia πράγματα και ειδήσεις. Πιθανότατα να γυρίσουμε και οι ίδιοι βιντεάκια και να ανεβάσουμε εδώ. Υπάρχουν πολλές ιδέες για αυτή την multimedia ενασχόληση μου. Βέβαια και κάθε καινούργια ιδέα ευπρόσδεκτη. Tip: μια ιδέα είναι να γυρίσουμε την όμορφη πόλη μας Ξάνθη και να περιγράφουμε κάποιες περιοχές της, έτσι ώστε να πάρετε και εσείς μια γεύση.
Σαν πολλά να είπα, οπότε καιρός για το βίντεο που σας προανέφερα. Και παράλληλα με αυτό το βίντεο θα ήθελα να πω και μια ατάκα ενός γνωστού μου(θα την καταλάβετε ίσως καλύτερα αφού δείτε το βίντεο):" Γιατί οι πίσω έχουν το θεό μαζί τους;"



Η συγκεκριμένη διαφήμιση κέρδισε 8 βραβεία στις Κάννες!

Α, και κάτι ακόμα για μένα: φέτος το καλοκαίρι απέκτησα και μια καινούργια αγάπη! Το psp μου! Όσοι συμμερίζονται αυτήν την αγάπη μου για το psp ας έρθουν μαι βόλτα από αυτό το site του οποίου moderator είμαι. Οπότε όπως καταλαβαίνετε ο χρόνος μου για blogging φέτος είναι περιορισμένος!

koutsou

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μετα το τρομακτικο ατυχημα που εγινε στην ξανθη με ενα λανθασμενα βελτιωμενο αυτοκινητο(μπουκαλες NOS κτλ..) το οποιο πηρε μαζι του 4 ψυχες, να τονισω και εγω οτι δεν πρεπει να βελτιωνουμε το αμαξι μας χωρις εμπεριστατωμενη μελετη και παντα μα παντα να φοραμε ζωνες μολις ανεβαινουμε στο αυτοκινητο,χωρις να το θεωρουμε ντροπη.

Ανώνυμος είπε...

sokaristiki diafimisi!